Vânzări bune pentru Dacia în Germania, în ciuda scăderii pieței locale

Vânzări bune pentru Dacia în Germania, în ciuda scăderii pieței locale

Dacia are parte de vânzări bune în Germania, unde înmatriculările de autoturisme au crescut, în primul semestru, cu 8,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul unei scăderii a pieței locale auto.

Alături de Dacia, alte şapte mărci au înregistrat creşteri în acest interval, dintr-un total de 33 de mărci analizate, potrivit datelor oficiului pentru înmatriculări auto german KBA.

Astfel, înmatriculările Jaguar au crescut cu 35%, la 2.236 unităţi, Seat a avansat cu 30%, la 41.359 unităţi, iar Land Rover cu 21%, la 6.912 unităţi. Creşteri inferioare Dacia au consemnat Subaru – 5,4%, la 4.737 unităţi, KIA – 4,8%, la 29.041 unităţi, Porsche – 3%, la 11.849 unităţi, şi Mazda – 2,7%, la 23.329 unităţi.

Cota de piaţă a Dacia s-a situat în primele şase luni la 1,6%, scrie Mediafax.

Vânzările Renault, grup care deţine Dacia, au scăzut cu 12,3% în intervalul analizat, la 48.911 unităţi. În luna iunie, înmatriculările de autoturisme Dacia noi au urcat cu 5,3%, la 4.679 unităţi, echivalentul unei cote de piaţă de 1,7%. Piaţa germană a scăzut în iunie cu 4,7%, la 282.913 unităţi.

Alături de Dacia, alte 12 mărci au înregistrat creşteri în iunie, inclusiv Volkswagen, liderul pieţei cu aproape 22% din vânzări atât în iunie, cât şi în primul semestru.

Înmatriculările Volkswagen au crescut cu 1,6% în luna iunie, la 61.251 unităţi în iunie, dar la semestru se menţin încă pe scădere, cu 9%, la 324.948 unităţi.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`