Compania americană Tesla anunță deschiderea unui magazin în București și publică un anunț de recrutare pentru funcția de manager care să conducă viitoarea echipă dinRomânia.
„În calitate de manager de magazin la Tesla veți fi responsabil pentru supravegherea și conducerea operațiunilor de vânzare și livrare pe piața locală”, se menționează în anunțul companiei.
Cei care aplică pentru această poziție trebuie să aibă experiență semnificativă ca manager în retail. În plus, candidații trebuie să fie dispuși să învețe și să adapteze la multiple tehnologii și să fie pasionați de misiunea Tesla.
Nu în ultimul rând, aplicanții trebuie să aibă abilități excelente de comunicare în limba engleză și în limba română, precum și permis de conducere valabil.
Pe lângă postul de Store Manager, Tesla mai caută pentru București și tehnicieni service, precum și consultant vânzări, potrivit anunțurilor postate pe site-ul propriu pe 14 decembrie.
Cei interesați pot aplica pentru aceste posturi doar cu CV-uri în limba engleză. Tesla a devenit, de departe, cel mai valoros producător auto de pe planetă, în pofida faptului că producţia sa este mult mai mică decât cea a giganţilor Toyota Motor Corp, Volkswagen AG sau General Motors.
Românii încep să fie din ce în ce mai deschiși către automobilele „verzi“, cele electrice și hibride. Acest segment de mașini a înregistrat o creştere a înmatriculărilor de maşini noi de 9% în primele nouă luni ale anului, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), ajungându-se la aproape 5.400 de unităţi. În acest context, gigantulTesla, compania fondată de Elon Musk, va deschide un centru în București.
Româniaare în prezent cel mai „agresiv” plan pentru maşini electrice, oferind o subvenţie de 10.000 de euro.
Dintre „automobilele verzi”, maşinile electrice au ocupat primul loc în preferințele românilor, urcând în vânzări cu 41%. O creştere şi mai puternică s-a înregistrat în rândul hibridelor plug-in, de 141%.
La începutul anului, înRomâniaerau înscrise în circulație 164 de mașiniTesla, dintre care 94 de unități sunt Model S, 44 de mașini electrice sunt Model 3 și 26 de unități sunt SUV-ul Model X.Peste 100 de mașini electriceTeslaau intrat în parcul auto numai anul trecut, o creștere de 3-4 ori mai mare față de anul 2018. Majoritatea mașinilor au fost cumpăratede persoane juridice.