Cosumer Reports a scos la iveală câteva probleme cu care Tesla se confruntă, însă nu legate de mașinile sale. Tesla este o companie tânără care lucrează cu noile tehnologii, astfel că e capabilă să facă față oricăror provocări, însă un recent chestionar a reliefat două probleme de fiabilitate, notează Business Insider.
Prima se referă la faptul că Tesla va fi nevoită să investească în propria rețea de alimentare. Având în vedere că vinde numai vehicule electrice și că bateria unui model S poate susține un drum de 270 de mile, un sistem de reîncărcare rapid este mai mult decât necesar. Tesla a fost conștientă de acest lucru, astfel că a dezvoltat propria rețea de alimentare. În prezent, există aproximativ 3.000 de pompe de alimentare individuale în lumea intreagă, iar alte 500 urmează să fie construite.
Ar fi mult mai ușor pentru Tesla ca oricine altcineva să se implice într-o rețea de alimentare într-un mod agresiv. Însă, până în acest moment nu sunt destule mașini electrice pe drumuri ca să merite investiția.
O altă problemă pentru Tesla este aceea că nu vrea să folosească sistemul tradițional de fraciză dealer pentru a vinde automobilele. Mai degrabă, Tesla vrea să vândă mașinile direct consumatorilor. În mai multe state din SUA, compania a încercat să convingă legislatorii să îi permite să facă acest lucru sau să creeze excepții la legile existente pentru a facilita aceste tranzacții. Tesla dorește să stabilească o rețea proprie de magazine, ceea ce nu este bun neapărat deoarece dealerii tradiționali pot fi benefici pentru un element cheie: serviciile lor.
Aceste două sunt considerate probleme pentru Tesla deoarece pe lângă faptul că vrea să construiască automobile revoluționare, vrea de asemenea să furnizeze și un sistem de alimentare, dar și un control al mediului de vânzare prin controlul cu amănuntul. Ce încercă Tesla să facă se apropie de ceea ce face Apple cu magazinele sale.