Dacia este un brand cu clienți foarte pragmatici și va lansa mașini electrice doar dacă bateriile se vor ieftini suficient de mult, a declarat Marc Suss, șeful gamei Global Access.
Vânzările Dacia au crescut puternic, chiar dacă nu a fost adăugat din 2012 un model cu totul nou în gamă și chiar dacă nu au fost lansate modele electrice sau hibride. În 2012 Dacia vindea în lume 345.000 de mașini, iar anul acesta se va apropia de 700.000 de unități, scrie europe.autonews.com.
Oficialii companiei precizează că urmează o rețetă clară: folosește tehnologii existente, lista de opționale nu este foarte lungă, iar campaniile de reduceri nu țin foarte mult. Dacia a fost ajutată și de faptul că nu au existat scandaluri legate de fiabilitatea mașinilor.
Coursimault spune că Dacia are clienți loiali, 55% alegând marca și când își iau a doua oară mașină. El mai spune că tot mai mulți trec de la Logan sau Sandero, la Duster.