Renault avertizează că ar putea rata obiectivul de a vinde anul acesta 1 milion de vechicule low-cost

Renault avertizează că ar putea rata obiectivul de a vinde anul acesta 1 milion de vechicule low-cost
Foto: israelstarchronicle.tumblr.com

Grupul Renault avertizează că ar putea să nu atingă obiectivul unor lucrări de un milion de unități anul acesta, transmite Les Echos.

Producătorul auto afirmă că mizează pe noile versiuni ale Logan şi Sandero pentru continuarea creşterii vânzărilor de vehicule low-cost, care reprezintă peste 36% din total. „Vânzările din acest an ar putea fi în jurul a 950.000 de vehicule, poate 1,02 milioane”, a declarat Arnaud Deboeuf, directorul programului low-cost care include modelele Logan, Sandero, Duster şi Lodgy.

Factorii care împiedică Renault să realizeze acest target sunt, pe de o parte situaţia iraniană, respectiv înăsprirea sancţiunilor internaţionale care afectează producţia grupului, şi pe de altă parte, scăderea pieţei europene, unde au loc 17,8% din vânzările gamei.

La sfârşitul lunii septembrie, vânzările de vehicule low-cost ale grupului au atins 701.000 de unităţi şi au confirmat statutul gamei de „vârf de lance” al Renault, reprezentând 36,4% din vânzările din primele nouă luni şi marje de peste 6%.

Pentru 2013, Renault va miza pe continuarea internaţionalizării gamei low-cost şi pe succesul Duster, care ar putea fi în acest an cel mai bine vândut model din programul Entry.

Renault se bazează totodată pe noile modele Logan şi Sandero.

Dacia a lansat marţi noile versiuni Logan, Sandero şi Sandero Stepway şi pregăteşte încă trei noi modele, printre care un break şi o camionetă.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`