Președintele Mitsubishi Australia: Nu înțeleg de ce oamenii cumpără un Mitsubishi. Produsele sunt vechi, prețurile prea mari

Președintele Mitsubishi Australia: Nu înțeleg de ce oamenii cumpără un Mitsubishi. Produsele sunt vechi, prețurile prea mari
Foto: Smh.drive.com.au

În general, șefii companiilor auto din întreaga lume își laudă produsele. În Australia însă lucrurile stau invers. Astfel, Mutsuhiro Oshikiri, noul președinte al Mitsubishi Australia, spune că actuala gamă de produse oferite de marca japoneză este învechită, iar prețurile plătite pentru automobile sunt prea mari. Sinceritatea lui Oshikiri nu s-a oprit aici. Într-un interviu acordat publicației australiene The Sidney Morning Herald, el a spus că nu înțelege de ce oamenii cumpără în continuare mașinile Mitsubishi.

”Nu știu de ce oamenii cumpără un Mitsubishi. Este o întrebare simplă cu un răspuns dificil pe care trebuie să-l aflu în următoarele trei-patru luni. Care este beneficiul? De ce trebuie să ne aflăm aici. Care este viitorul? Trebuie să aflu”, a spus Mutsuhiro Oshikiri.

În ultimii trei ani Mitsubishi a schimbat prețurile și a încercat să îmbunătățească tehnologic mașinile. În ciuda eforturilor, raportul calitate-preț este în continuare unul slab, iar vânzările au scăzut cu peste 5% comparativ cu anul 2011.

”Produsele sunt vechi… iar prețurile, prea mari”, a declarat Oshikiri, care a recunoscut și că brand-ul nu a reușit să rezolve problemele de calitate semnalate de clienți.

”În cele mai multe cazuri clienții s-au plâns de aceleași lucruri referitoare la o mașină, și ne este rușine deoarece dacă toată lumea spune lucruri diferite despre mașină este ok, dar dacă toată lumea se plânge de aceleași lucruri suntem idioți pentru că nu am luat măsurile necesare”, a mai spus Mutsuhiro Oshikiri. El se află la conducerea Mitsubishi Australia de zece săptămâni.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`