Anunţul şocant de la Dacia: Ce se întâmplă cu omologările! Toţi şoferii români trebuie să citească rapid asta!

Anunţul şocant de la Dacia: Ce se întâmplă cu omologările! Toţi şoferii români trebuie să citească rapid asta!

Dacia a reușit o creștere ușoară pe o piața de vânzări de mașini noi afectate de lentoarea omologărilor, așa că pare să fi fost ocolită de problema pe care o au constructorii europeni cu aceste testări, relatează profit.ro.

Constructorii europeni de automobile au reușit să-și omologheze doar 63% din modelele pe care le produc, iar procesul se desfășoară anevoios în continuare, afectând vânzările de mașini noi. Dacia însă, pare să se numere printre mărcile care au depășit acest obstacol, în condițiile în care „Sandero” a fost singurul model care a înregistrat scăderi, în octombrie 2018, comparativ cu octombrie 2017.

Practic, în luna octombrie, „Sandero” și „Duster” au revenit în clasamentul celor mai vândute mașini din Europa, pe o piață încă afectată de procesul de omologare a modelelor pe standardul procedurii de testare armonizate la nivel mondial pentru vehiculele de pasageri şi vehicule comerciale ușoare (WLTP).

Potrivit datelor Jato Dynamics, citate de profit.ro, până pe 20 noiembrie industria auto europeană a ajuns la un procent de omologare de 63% din versiunile de motorizare ale tuturor modelelor fabricate. Procesul s-a dovedit mult mai dificil decât anticipaseră producătorii și s-a derulat diferit de la o marcă la alta, în funcție de spațiul de testare diosponibil dar și de numărul total de versiuni.

În ciuda problemelor de omologare, totuși, Dacia este în creștere cu 1% în luna octombrie și s-a numărat și printre țările cu creștere și în noiembrie.

Evoluția lentă a omologărilor se vede din comparația pe care cei de la Jato o fac cu momentul anterior de analiză, 1 octombrie, cu un avans de numai 6% în 5 săptămâni, scrie aceeași sursă.

Acestea fiind spuse, Unii producători au renunțat să mai omologheze diferite versiuni de motorizare, fie din cauza vânzărilor slabe ale acestora, care nu mai justifică costurile de reomologare, fie din cauza valorilor peste limitele admise ale emisiilor, pe noile standarde WLTP. Ar mai fi de menționat că piața a fost influențată și de criza dieselului.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
07:44 - Precipitații sub formă de ploaie, lapoviță și ninsoare în zonele montane din Alba și Sălaj. Se circulă în condiții de iarnă
07:20 - Donald Trump continuă procesul de formare a echipei sale de guvernare. A numit-o pe Pam Bondi ministru al Justiției după retragerea lui Matt Gaetz
00:19 - Adriana Bahmuțeanu, ținta cuvintelor dure, venite din partea fiului ei cel mare. „Ești o rușine”
00:05 - Ciucă: Am pierdut politic pentru că am făcut coaliţie cu PSD. Important e să recunoşti când greșești. Unii colegi s-au opus atunci și au avut dreptate (VIDEO)
23:49 - Bode, banc cu PSD: „Cum deosebești la garderobă haina unui PSD-ist de celelalte?” (VIDEO)
23:42 - Doi medici de la un spital din Iași, bănuiți că ar consuma droguri în timpul gărzilor. Ambii sunt vizați într-o anchetă DIICOT
23:15 - Parlamentul a votat un proiect de lege care scutește de impozit câștigurile din cryptomonede. Biriș: „Probabil sunt destul de mulți care și-au luat șpăguțele prin bitcoin” (VIDEO)
22:58 - Vânzarea a peste 1000 de produse alimentare a fost oprită temporar de ANPC. Ce nereguli au sesizat comisarii
22:36 - Profesorul de economie Cristian Păun: Când politicienii îți spun ”stai liniștit în banca ta”, tre’ să sari ca ars. Discursul lor se va schimba radical după alegeri. Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele (VIDEO)
22:31 - Ce rețete neobișnuite a pregătit Meghan Markle cu ocazia Zilei Recunoștinței. „Vei fi regele sau regina burților fericire”