Producătorul de mașini de lux Jaguar și-a dezvăluit noul concept de mașină electrică, la mai puțin de două săptămâni de la lansarea unui videoclip care a stârnit controverse online, potrivit BBC.
Dezvăluirea mașinii de tip 00 a declanșat răspunsuri mixte din partea utilizatorilor rețelelor sociale, unii aplaudându-i designul, în timp ce alții i-au batjocorit lansarea.
Luna trecută, mulți critici au subliniat că videoclipul promoțional care prezenta noul model nu prezenta o mașină reală – dar firma a fost, de asemenea, lăudată de unii pentru noua abordare îndrăzneață.
Producătorul de mașini, care se angajează în cea mai mare schimbare din istoria sa, a anunțat un nou logo și a lansat așa-numitul „social media tease”, înainte de relansarea sa ca marcă în exclusivitate electrică.
În timpul evenimentului Type 00 de luni din Miami, directorul de creație al companiei din Marea Britanie, Gerry McGovern, a spus că salută atenția pe care o primește noua direcție a Jaguar. „Jaguar nu își dorește să fie iubit de toată lumea.”
Răspunsurile la postările Jaguar pe rețelele sociale despre mașină au variat de la „Întoarceți-vă la planșa de desen” și „sperăm că această chestie nu va fi totuși lansată” la „Emoționant” și „Absolut uimitor”.
Analistul din industria auto Karl Brauer a fost sceptic cu privire la rebranding.
Compania pare să „sacrifice trecutul Jaguar pentru speranța unui viitor mai bun”, a declarat el pentru BBC. „Nu cred că va funcționa”.
La începutul lunii noiembrie, Jaguar Land Rover (JLR) a încetat să mai vândă mașini Jaguar noi în Marea Britanie, înainte de relansarea ca marcă în exclusivitate electrică în 2026.