Tribunalele impun inerdcții în cazul mașinilor mai vechi cu mtoare diesel în cazul Germaniei. Aceste reglementări au produs o întreagă isterie în rândul cetățenilor. Totuși, măsurile sunt de înțeles în contexttul în care poluarea este în floare. Dioxid de carbon, particulle de praf, oxizi de azot. Toate dăunează sănătății.
TRAGEDIE TOTALĂ PENTRU CĂTĂLIN BOTEZATU! OPERAȚIA CUMPLITĂ NU A REUSIT! IMAGINI GREU DE PRIVIT (GALERIE FOTO)
La nivel european, s-au tot aprobat niște limite în ceea ce privește gradul de poluare. Începând cu anul 2019, metropole precum Frankfurt sau Koln, zeci de mii de mașini nu vor mai putea circula pe raza acestora, potrivit ziare.com.
CUTREMUR MONDEN! IULIA VÂNTUR, ÎN LACRIMI! ADIO, SALMAN KHAN! VESTEA A CĂZUT CA UN TRĂSNET
Cu siguranță, ecologiștii sărbătoresc aparenta lor victorie asupra concernelor producătoare de vehicule și a lobbyistilor din industria automobilistică. În sfârșit, victorie! – jubilează autoproclamații „salvatori ai lumii”. Pardon? Mai sunt în toate mințile?! Fiindcă politica unei conștiințe curate are și consecințe: milioane de germani trebuie să meargă în continuare la muncă – mulți în marile orașe ale țării.
ȘOC TOTAL LA PRO TV! CABRAL IBACKA A FĂCUT ANUNȚUL: ADIO, CĂSNICIE! NICIO ȘANSĂ PENTRU ANDREEA IBACKA (GALERIE FOTO)
Argumentul prietenos că din ce în ce mai mulți preferă deplasarea cu bicicletă n-are nicio legătură cu realitatea. Zilnic fiecare navestist din Germania străbate în medie 17 kilometri pentru a ajunge la locul de muncă. În condițiile unui transport feroviar la prețuri piperate, cu trenuri supraaglomerate și nepunctuale, singură alternativă care le rămâne este mașina.
De exemplu, în orașul Koln vor fi afectați de viitoarea măsură legală aproximativ 110.000 de proprietari de autovehicule, cărora li se adaugă navetiștii din localitățile limitrofe.Toți aceșți șoferi vor fi obligați să-și cumpere alte mașini. Așa arată o înfrângere o omului de rând.