Mașinile diesel sunt INTERZISE OFICIAL, românii au intrat în panică: Anunțul a fost făcut de Comisia Europeana, măsura a intrat în vigoare

Mașinile diesel sunt INTERZISE OFICIAL, românii au intrat în panică: Anunțul a fost făcut de Comisia Europeana, măsura a intrat în vigoare
Sursa: Pixabay

Era maşinilor pe motorină se apropie de final.

INCENDIAT! CRISTIAN POMOHACI, prins în fapt cu MARIA CÂRNECI! Asta e prea de tot (GALERIE FOTO)

Comisarul european pentru piaţă internă şi industrie consideră că, în câţiva ani, acestea nu vor mai putea fi văzute pe străzi.

COȘMAR ÎN MUZICA POPULARĂ! S-A ÎNTÂMPLAT DUPĂ MOARTEA ILENEI CIUCULETE! FANII SUNT DEVASTAȚI (GALERIE FOTO)

Scandalul emisiilor trucate („Dieselgate”) care a plecat de la falsificarea testelor de către gigantul Volkswagen ar putea ajuta Uniunea Europeană să schimbe din temelii industria auto din Europa, în contextul în care, în prezent, aproximativ jumătate dintre maşinile din UE au motoare pe motorină.

BRIGITTE SFĂT E ÎN DOLIU: L-A GĂSIT MORT! SE UITA SPRE TAVAN CÂND A ÎNCETAT

„S-a terminat cu autovehiculele diesel. Cred că în câţiva ani acestea vor dispărea complet. Este o tehnologie care aparţine trecutului. Oamenii au realizat că nu vom avea niciodată maşini diesel complet curate, fără emisii de oxid de azot”, a declarat comisarul european pentru piaţă internă şi industrie, Elzbieta Bienkowska, potrivit digi24.ro.

Marea problemă a acestor maşini o continuitate faptul că sunt extrem de poluante.

„Aceste particule sunt de fapt niște molecule de carbon cu un înveliș de hidrocarburi aromatice și oxizi metalici. Și acestea s-a demonstrat faptul că au potențial cancerigen”, explică Cristian Bucur, director tehnic RAR.

Astfel, unele dintre marile oraşe europene au decis interzicerea circulaţiei acestor autovehicule.

Roma a anunţat deja că introduce o asemenea regulă din 2024, iar în anul următor se va aplica o măsură similară şi în Madrid şi Atena.

Şi Bucureştiul are probleme din cauza poluării, aşa că autorităţile au în vedere limitarea traficului rutier în centrul Capitalei.

„Numărul de autoturisme este într-o continuă creştere, una din cauze este şi lipsa unei taxe de poluare. Am delimitat şi zona centrală extinsă, am delimitat şi străzile pe care va putea fi introdus „timbrul de centru””, a spus Sorin Chiriţă, city manager Bucureşti.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`