Un nou caz în scandalul emisiilor diesel: Jeep Grand Cherokee şi Suzuki Vitara, acuzate că folosesc dispozitive ilegale la motoare. Modelele ar putea fi interzise pe piața europeană

Un nou caz în scandalul emisiilor diesel: Jeep Grand Cherokee şi Suzuki Vitara, acuzate că folosesc dispozitive ilegale la motoare. Modelele ar putea fi interzise pe piața europeană

Un nou caz privind emisiile ilegale de noxe a fost descoperit.

CUTREMUR MONDEN! ANAMARIA PRODAN A FĂCUT ANUNȚUL: REGHECAMPF E ISTORIE! NU SE MAI POATE FACE NIMIC (GALERIE FOTO)

Vehiculele diesel Jeep Grand Cherokee, ale Fiat Chrysler, şi Vitara, ale Suzuki, nu respectă reglementările europene referitoare la emisii, iar neregulile trebuie remediate.

ADIO, TEO TRANDAFIR! FANII SUNT DEVASTAȚI! BURSUCU’ A FĂCUT ANUNȚUL ÎN LACRIMI (GALERIE FOTO)

În caz contrar, aceste modele riscă să fie interzise în Europa, potrivit unui anunț al autorității de reglementare din sectorul transporturilor din Olanda.

HOPA! EA E BOMBA-SEXY CARE L-A ÎNNEBUNIT PE IUBITUL GINEI PISTOL! BLONDINA ARATĂ FENOMENAL! (GALERIE FOTO)

Agenţia RDW, care acţionează ca autoritate de reglementare de referinţă la nivelul UE, a anunţat că Jeep Grand Cherokee a dezvoltat o modificare software şi că autoritatea a cerut companiei să recheme modelul la nivelul Europei pentru a o pune în practică, informează news.ro.

Potrivit RDW, Suzuki nu a identificat o soluţie credibilă pentru Vitara.

“Suzuki trebuie să vină cu măsuri de îmbunătăţire adecvate, sau RDW va începe procesul de revocare a autorizării modelului în Europa”, a anunţat RDW într-un comunicat, adăugând că a început şi procesul de revocare a autorizării vehiculului Jeep Grand Cherokee, ca măsură preventivă.

Autorităţile de reglementare din toată lumea au testat automobilele diesel de când Volkswagen a recunoscut, în 2015, că a folosit un soft ilegal pentru a trişa la testele de măsurare a emisiilor.

RDW a anunţat că a constatat că atât Jeep Grand Cherokee cât şi Vitara au folosit ”strategii interzise în domeniul emisiilor”, care au dus la emiterea unui nivel mai ridicat de oxid de azot în condiţii reale de circulaţie, comparativ cu testele de laborator.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`