Maşinile diesel sunt interzise oficial: Decizia şoc e confirmată chiar de la Tribunal! Situaţia e critică în România…

Maşinile diesel sunt interzise oficial: Decizia şoc e confirmată chiar de la Tribunal! Situaţia e critică în România...
Sursă foto: Pixabay / Thorsten Frenzel

Interdicțiile de circulație a mașinilor cu motor diesel au provocat o adevărată nebunie deși multă lume știe că dioxidul de carbon, particulele de praf și oxizii de azot dăunează grav sănătății.

INCENDIAR! IULIA VÂNTUR, DEZMĂȚ TOTAL ÎN PĂDURE! SALMAN KHAN A PRINS-O ÎN FAPT! NEBUNIE ÎN INDIA

Astfel, scrie Adevărul, posesorii de mașini cu acest tip de motoare sunt acum, pur și simplu, expropriați. Prin urmare, isteria referitoare la diesel, care a acaparat deja Germania, a atins o nouă dimensiune.

DOLIU LA PRO TV! ANUNȚ ȘOC DESPRE PAVEL BARTOŞ! DIN PĂCATE, ACUM TOTUL SE CONFIRMĂ!IMAGINI DE LA LOCUL TRAGEDIEI (GALERIE FOTO)

Deși de ani de zile există niște limite de poluare, începând din anul 2019, în anumite metropole germane, precum Frankfurt sau Koln, zeci de mii de mașini nu vor mai putea circula.

INCENDIAR! MĂDĂLINA GHENEA, PRINSĂ ÎN FAPT CU MILIONARUL! VEZI AICI UNDE I-A PUS MÂNA (GALERIE FOTO)

Este de înțeles că această veste nu poate fi primită cu bucurie de toată lumea, în condițiile în care, zilnic, fiecare navetist din Germania străbate în medie 17 kilometri pentru a ajunge la locul de muncă.

Cum prețurile transportului feroviar sunt destul de piperate, iar oricum trenurile sunt supraaglomerate și nepunctuale, interdicția de circulație în cazul mașinilor vechi nu reprezintă o victorie asupra marilor producători de mașini, ci mai degrabă o victorie a acestora.

Aceste măsuri vor afecta, așadar, aproximativ 110.000 de proprietari de autovehicule din Germania, cărora li se vor adăuga navetiștii din localitățile limitrofe. Toți șoferii vor fi obligați să-și cumpere alte mașini.

Acestea fiind spuse, publicația subliniază că degeaba se bucură stânga germană sau tabăra ecologistă, pentru că aceste prevederi legislative vor afecta, în primul rând, omul de rând, dat fiindcă există mai multe șanse ca acesta să dețină o mașină veche decât un broker sau un director de bancă.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`