Indiferență și lipsă de educație! Românii, lideri la distrus mașini închiriate / Au grijă de autovehicule doar dacă sunt ale lor

Indiferență și lipsă de educație! Românii, lideri la distrus mașini închiriate / Au grijă de autovehicule doar dacă sunt ale lor
Foto: Captură ecran Digi 24

Românii sunt primii la distrus ceva ce nu le aparține. Sunt indiferenți și neglijenți dacă un lucru nu e alor lor și nu țin cont de nimic.

Asta este cu atât mai evident când vine vorba de mașini închiriate, care cad victima lipsei de educație a românilor, nepăsători și neatenți.

Românii, campioni la distrus mașini închiriate

Românii au grijă de mașini doar dacă sunt ale lor. Dacă le închiriază nu mai pun preț pe nimic și nu puține ajung să fie distruse și deteriorate de un comportament neadecvat al „chiriașilor”.

La finalul perioadei de închiriere, acestea ajung să fie returnate într-o stare foarte proastă, murdare, cu noroi și cu avarii grave.

Nu puțini sunt cei care însă decid nici măcar să nu le mai returneze și le abandonează pe câmp, transmit reprezentanții firmelor care închiriază vehicule, potrivit digi24.ro.

Românii, primii când vine vorba de a distruge ceva ce nu le aparține

Cei care se ocupă de închirierea mașinilor afirmă că românii au un mod unic de a se comporta din toată Europa.

„Dacă ne uităm la statistici, în principiu suntem de 6 ori mai predispuși să returnăm o mașină cu daune. Sunt mașini care cad în gropi, sunt mașini care cad în fundații de centrale eoliene, sunt oameni care își duc mașina în curte și uită că au săpat o temelie pentru casă, și găsesc mașina căzută în temelie, sunt oameni cărora le cade fânarul pe mașină. Orice pățește mașina, nu contează că e într-un lac, nu contează că e jumate daună totală, așa am găsit-o în parcare. Nimeni nu își recunoaște vina!”, a explicat Emil Voica, broker de închirieri auto.

„Lumea crede despre asigurări că sunt un fel de cruce roșie universal valabilă, însă 9 din 10 daune nu sunt asigurabile. Nimeni nu îți va asigura o mașină unde șoferul e băut, nu îți va asigura o mașină unde tai bordul cu cuțit”, a adăugat acesta.

Cum se comportă românii cu mașinile închiriate

„O să îți dau un exemplu și mai interesant, ca să înțelegi cum funcționează lucrurile și cât de atipice sunt. Un client returnează la aeroportul Otopeni o mașina super premium, în mașină plin de sticle de plastic goale. După 3 minute, motorul moare, nu se mai aprinde nimic, nu se mai întâmplă nimic. În sticlele de plastic fusese apă, pentru a nu mai face plinul, la final”, a încheiat Emil Voica, pentru sursa citată.

Pentru a preveni cheltuielile cu reparațiile, proprietarii percep o garanție între 150 și 200 de euro, dar, de cele mai multe ori aceste sume nu reușesc să acopere daunele făcute de cei care la închiriază.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`