Hyundai a anunțat două noi premiere tehnologice pentru marcă: lansarea, anul viitor, a unui motor pe benzină de 1,0 litri, cu trei cilindri, iar a doua, cutii de viteze automate pentru mașini hibride, transmisii care acum integrează un motor electric și nu mai au convertizor de cuplu.
Noul motor Kappa de 1,0 litri T-GDI este un motor de înaltă performanță, cu cilindree redusă, care ar putea înlocui motoarele mai mari cu aspirație naturală, oferind eficiență sporită și emisii scăzute de CO2. Motorul, de 998 cmc, în trei cilindri, este grefat pe cunoscutul Kappa 1,0 litri MPI, aducând diferite îmbunătățiri și noi tehnologii, inclusiv injecția directă pe benzină și un turbocompresor mic, cu geometrie fixă.
Cea mai importantă schimbare are loc la nivelul pompei de ulei. Noua transmisie va eficientiza consumul de combustibil, prin eliminarea pompei de ulei mecanice, care reprezenta cauza pierderilor hidraulice unei pompe de ulei electrice, care optimizează automat sistemul în funcție de condițiile de drum, notează 0-100.hotnews.ro.