Gradul de satisfacție al consumatorilor care-și încarcă vehiculele electrice continuă să scadă, iar producătorii acestor mașini ar trebui să se îngrijoreze

Gradul de satisfacție al consumatorilor care-și încarcă vehiculele electrice continuă să scadă, iar producătorii acestor mașini ar trebui să se îngrijoreze
Foto simbol: Pixabay.com

Satisfacția față de încărcarea publică în prima jumătate a anului a scăzut la cel mai de jos nivel înregistrat în studiile J.D. Power și, pe măsură ce numărul modelelor de vehicule electrice crește, liderii din industrie ar trebui să fie îngrijorați, a declarat firma de cercetare.

Majoritatea consumatorilor care sunt reticenți în a cumpăra un vehicul electric se tem că nu sunt disponibile încărcătoare publice

Performanța slabă a încărcătorului ar putea fi un alt obstacol, a declarat Brent Gruber, director executiv al practicii EV la J.D. Power.
Vânzările de vehicule electrice cresc de peste trei ori mai repede decât instalarea de încărcătoare publice, a spus Gruber.

Producătorii de automobile și părțile interesate de încărcarea publică, cum ar fi operatorii de rețea și producătorii de încărcătoare, ar trebui să îmbunătățească experiența de încărcare „înainte ca aceasta să devină un tren scăpat de sub control”, a declarat Gruber pentru Automotive News.

Cei care și-au cumpărat mașini eelectrice la începutul apariției acestora erau dispuși să treacă cu vederea eșecurile în materie de încărcare pentru a încerca cea mai nouă tehnologie, a spus Gruber.

„Pe măsură ce ne îndreptăm către consumatorii obișnuiți, nu veți mai vedea același nivel de acceptare a acestor provocări”, a spus el.
Mulți șoferi de vehicule electrice nu reușesc să le încarce atunci când încearcă. Una din cinci încercări de încărcare a eșuat în prima jumătate a anului, un procent care a fost constant de la începutul anului 2022.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`