Jumătate din mașinile vândute în 2018 în Europa, sub cele două mărci ale grupului Toyota au fost modele hibride .
Marca japoneză a anunțat o creștere a vânzărilor în regiune, pe intervalul ianuarie – iunie, în ciuda schimbărilor radicale în portofoliul de motorizări ale mărcii, prin renunțarea la motoarele diesel.
Toyota Motor Europe a vândut 560.000 de mașini, cu 6% mai multe decât anul trecut, de la începutul anului. Japonezii au urcat la o cotă de piață de 5% în Europa, profitând de scăderile unor competitori locali. Modele hibride ale mărcii, echipate cu baterii ce sunt încărcate cu ajutorul unui generator, au crescut cu 23%, la 257.000 de unități, ca urmare a deciziei șefilor Toyota de a înlocui motoarele diesel cu propulsia hibridă, scrie profit.ro.
În acest moment, pe piața europeană, ponderea acestor vehicule a ajuns la 46% din totalul vânzărilor Toyota, în timp ce pe piețele din Europa de Vest, ponderea este și mai mare, 56%.