Foștii prezentatori Top Gear au obținut câteva milioane de dolari finanțare pentru crearea unei platforme media digitală pentru iubitorii de auto
Foștii prezentatori Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammond și James May au obținut o a doua rundă de finanțare în valoare de 6,5 milioane de dolari din partea gigantului media 21st Century Fox pentru startup-ul lor ce urmează să fie lansat curând. Această investiție vine la doar trei săptămâni dupa ce startup-ul a primit o investiție inițială de 5,5 milioane de dolari.
DRIVETRIBE este o platforma media digitala dedicata iubitorilor de masini si aventura, dupa cum este prezentat startup-ul creat de cinci antreprenori printre care se numara si cei trei fosti prezentatori ai Top Gear, scrie newsrep.net.
Platforma DRIVETRIBE urmează să iasă pe piață în luna noiembrie și va conține video, articole și zone dedicate socializării și conținutului interactiv.
“Doar pe Facebook sunt peste 400 de milioane de fani ai automobilelor și niciun site de top din primele 500 de site-uri din lume nu este dedicat mașinilor. DRIVETRIBE își propune să schimbe asta prin publicarea de conținut original, creat de mii de colaboratori din întreaga lume, dar și prin folosirea tehnologiei și a inteligenței artificiale cu ajutorul cărora să ajungă direct la publicul țintă al acestui domeniu”, spune Ernesto Schmitt, Co-Founder si CEO al startup-ului.