Reprezentanții Ford au încercat să crească profiturile prin comercializarea aceloraşi modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, în funcţie de regiune, și se pare că au reușit. Ford este singurul brand auto care a realizat în acest an vânzări de peste 2 milioane de vehicule în Statele Unite, iar automobilul compact Focus a fost cel mai bine vândut model la nivel mondial, în perioada ianuarie-septembrie.
Vânzările de vehicule Ford în SUA sunt pe cale să atingă în acest an 2,2 milioane de unităţi, în creştere de la 2,1 milioane de unităţi în 2011, scrie
Ford a realizat în primele nouă luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, în scădere de la 6,6 miliarde de dolari în urmă cu un an, din cauza pierderilor înregistrate în străinătate, scrie Bloomberg.
Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reuşit din 2007, anul declanșării crizei financiare și a recesiunii în SUA, vânzări de peste 2 milioane de vehicule pe piaţa americană.