Săptămâna trecută au fost prelevate, de către o echipă a Centrului de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică (CESTRIN), carote de pe lotul 1 al Autostrăzii Lugoj – Deva (A1).
”Echipa a fost trimisă la faţa locului după ce pe acest lot au apărut din nou fisuri”, a declarat pentru economica.net, Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Acesta a afirmat că specialiştii CESTRIN au descoperit fisuri inclusiv în stratul de balast stabilizat, adică în terasament.
În plus, pe același lot, au fost identificate probleme cu exfolierea straturilor asfaltice.
„Adică straturile nu au legătura între ele, ceea ce duce la apariţia gropilor”, a precizat Şerbănescu.
În această situație s-a ajuns din cauza a mai multor greşeli de execuţie şi a unor materiale de slabă calitate, a mărturisit reprezentantul CNAIR.
„Având în vedere amploarea deteriorărilor, este greu de crezut că facem recepţia finală anul asta pe lotul 1 Lugoj-Deva”, a declarat Alin Şerbănescu.