Detroit 2012 continuă: Concepte și modele de serie de la Toyota, Honda, Falcon și Hyundai (FOTO)

Salonul Auto de la Detroit a ajuns la a doua zi de la deschiderea oficială, iar prezentările de noi automobile, concepte și modele gata de construcția în serie încă nu s-au oprit. În rândurile de mai jos, B1.ro a făcut o mică selecție a câtorva dintre vehiculele pe care le-am putea vedea și pe străzile noastre, precum și a unor concepte ce prefigurează apariția viitoarelor modele de serie.

Hyundai Genesis Coupe

Hyundai a venit la Detroit cu facelift-ul modelului Genesis Coupe. Mașina dispune și de un motor V6 GDI de 3,8 litri, aspirat natural, mai puternic cu 42 de cai datorită noului sistem de injecție directă. În total, dezvoltă 348 cp / 260 kW și 264 Nm.

Dar cea mai impresionantă creștere de putere se remarcă la propuslorul entry level de un turbo de 2.0 litri, care are o putere mai mare cu 64 de cai / 47 kW, în total dezvoltând 274 cp / 204 kW și 373 Nm.

Honda Accord Coupe

La Detroit 2012 Honda a scos ”prelata” de pe conceptul Accord Coupe, mașină care indică modul în care va arăta versiunea de serie a mașinii ce urmează să fie lansată în tomană. Printre elementele de design notabile se numără grila tip fagure, accente de ”crom cristalizat” și jante din aliaj de 20 de inch. De asemenea, scrie Worldcarfans.com, conceptul are un sistem de evacuare dublu, un spoiler posterior și faruri cu LED. 

Mașina va fi oferită cu trei motoare. Unul dintre acestea, noul Earth Dreams de 2.4 litri și patru cilindri va produce peste 181 cai putere / 135 kW și 240 Nm. Va putea fi cuplat la o cutie manuală cu șase trepte sau la noua transmisie continuă variabilă CVT.

Toyota NS4 ”Vision of the Future”

Toyota a adus la Detroit, printre altele, două mașini mai speciale – un concept și un model de serie. NS4 „Vision of the Future” este un avansat concept plug-in hybrid Mașina semnalează și o nouă direcție în privința design-ului, care s-ar putea regăsi în viitor la noile modele Toyota. 

Prin sistemul de propulsie al hibridului NS4 (PIH – plug-in hybrid) Toyota intenționează să îmbunătățească toate aspectele sistemelor PIH, prin reducerea componentelor atât ca dimensiuni cât și la capitolul greutate. Rezultatul va fi o îmbunătățire a economiei de combustibil, o mai bună accelerare și o autonomie electrică mai mare, alături de un timp de încărcare mai scurt.

Toyota Prius c

Al doilea model Toyota prezentat la Detroit 2012 este o mașină de serie, prefigurată în urmă cu un an tot la salonul auto american printr-un concept. Este vorba despre versiunea de serie a conceptului Prius c, un hatchback cu cinci uși al cărui design este puternic influențat de Prius-ul standard.

Cabina este bine echipată din punct de vedere tehnologic, cu control automat al climei și un sistem infotainment de 3,5 inch cu conectivitate Bluetooth/USB/iPod. Dacă nu este suficient, Toyota oferă opțional și sistemul de infotainment Entune cu un display mai mare, de 6,1 inch, și navigație prin GPS.

Prius c utilizează un sistem de propuslie hibridă, cu un motor în patru cilindri, de 1,5 litri, împreună cu unul electric. Cele două produc în total 99 cai putere / 74 kW. Mașina are și un acumulator hibrid nickel-metal de 144V, cu ajutorul căruiapoate parcurge distanțe foarte scurte (mai puțin de 1,6 km) în modul exclusiv electric, la viteza de 40 km/h. În SUA prețul unui Prius c este de sub 19.000 de dolari.

Falcon  F7

Și supercar-urile și-au găsit locul la Detroit 2012. Unul dintre cele prezentate la ediția din acest an este Falcon F7. Mașina sport este foarte puternică datorită unui propulsor de Chevrolet LS7 modificat. Motorul dezvoltă în total 620 de cai putere / 462 kW și un cuplu maxim de 813Nm.

Cifrele sunt și mai impresionante dacă este luată în calcul și greutatea scăzută a supermașinii, de 1.263 kilograme. Accelerația de la 0-100 km/h va fi demnă de un supercar, probabil că de sub 4 secunde.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
00:26 - Ilie Bolojan: Fără Ordonanța „trenuleț” intram în incapacitate de plată. Mai ales anul trecut am angajat cheltuieli mai mari decât ne-am permis ca țară (VIDEO)
23:59 - Bolojan: Cred că Antonescu e candidatul comun al coaliției și că aceste lucruri se vor clarifica și la PSD / Dacă nu se stabilește rapid un calendar electoral, probabilitatea să se țină alegerile înainte de Paște e foarte scăzută (VIDEO)
23:39 - Nicușor Dan spune că a comandat un sondaj: La intenția de vot, primul e Călin Georgescu – peste 40%
23:25 - Călin Georgescu se autointitulează „președintele ales al României” și dă dispoziții instituțiilor: Parlamentul să anuleze mandatul dictatorial al lui Iohannis, Parchetul să cerceteze fraudarea alegerilor de către PSD, PNL, Iohannis și CCR
23:05 - Vasile Dîncu (PSD): Crin Antonescu a fost un candidat de rezervă. Nu știm dacă mai este potrivit
22:44 - Marcel Ciolacu, prima reacție după ce Crin Antonescu și-a suspendat candidatura la prezidențiale
22:26 - Bolojan: Săptămâna care vine cred că e o perioadă potrivită să se stabilească acest calendar al prezidențialelor. Validarea candidaturii lui Crin Antonescu e corectă, toți liderii partidelor din coaliție ne-am asumat-o (VIDEO)
22:11 - Crin Antonescu: „Nu m-am retras, nu am abandonat, e o decizie pe care o aștept a acestor partide. Pe mine, așa cum s-a întâmplat întotdeauna, puteți conta” (VIDEO)
21:52 - Crin Antonescu, reacție „cu simpatie” la declarațiile lui Nicușor Dan: „A luat apărarea partidelor. M-am gândit: uite ce candidat bun ar fi fost pentru ei!” (VIDEO)
21:33 - Crin Antonescu: „Nu tremură inima în mine că voi fi sau nu candidat. Pentru asta, inima mea e de piatră” / Despre Călin Georgescu: „Asemenea bazaconii, grozăvii nu am mai văzut” (VIDEO)