Dacia a înregistrat în primele două luni ale anului cea mai puternică creştere a înmatriculărilor de autoturisme noi în rândul mărcilor de volum din Franţa, cu un avans de 13,9%, la 18.044 unităţi, informează Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile, potrivit Mediafax.
Aceleași date arată că Dacia Sandero se situează pe cinci în topul celor mai bine vândute modele în primele două luni, cu 8.946 de autoturisme şi o cotă de piaţă de 3,4%. Lider este Renault Clio IV, cu vânzări de 14.411 unităţi şi cotă de piaţă 5,4%.
Cota de piaţă a mărcii Dacia a crescut de la 5,91% în ianuarie-februarie anul trecut la 6,76% în acest an.
Creşteri procentuale mai mari decât Dacia au înregistrat Lancia – în urcare cu 54,3%, la 841 de unităţi, Lexus – cu o creştere de 34%, la 524 autoturisme şi Rolls Royce – cu un avans de 33% la 4 maşini.
Dacia este prezentă în top 100 şi cu Duster – locul 13 cu vânzări de 6.019 unităţi şi cotă de piaţă de 2,3%, Logan MCV II – locul 51 cu vânzări de 1.241 unităţi şi cotă de piaţă de 0,5%, precum şi Lodgy – locul 60 cu 1.059 de unităţi şi cotă de piaţă de 0,4%.