Ce se va întâmpla în următorii patru ani cu permisele auto și certificatele de înmatriculare ale șoferilor

Publicat: 10 02. 2023, 15:28

Poșta Română a câștigat un contract cu Regia Autonomă Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucureşti (RAAPPS), motiv pentru care permisele de conducere și certificatele de înmatriculare vor ajunge la domiciliul șoferilor.

Permisele de conducere și certificatele de înmatriculare, livrate de Poșta Română în următorii patru ani

În baza contractului RAAPPS câștigat de Poșta Română, aceasta va livra permisele de conducere și certificatele de înmatriculare. De asemenea, instituția va livra 2,4 milioane de trimiteri pe an și va asigura livrarea documentelor în toate localitățile din România.

Poșta Româna va urma să se ocupe de aceste servicii pe o durată de patru ani, estimându-se că vor fi livrate 9,6 milioane de trimiteri, potrivit romaniatv.net.

„Prin câştigarea acestei licitaţii, demonstrăm încă o dată că suntem pregătiţi să concurăm, de la egal la egal, cu cei mai buni furnizori de servicii de curierat. În ultimii doi ani, furnizorul RAAPPS a fost tot Poşta Română, printr-un contract câştigat în faţa competitorilor de pe piaţa de curierat”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR).

Permisele de conducere vor fi trimise de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor prin intermediul Poștei Române.

Poșta Română a anunțat că termenul de livrare este cuprins între 5 și 15 zile.

DRPCIV a anunțat că, în cazul în care livrarea nu poate fi realizată prin serviciile de curierat, permisul va fi restituit sediului serviciului public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor emitent, de unde titularul își va putea ridica actul.