Google a anunțat că 56,1% din reclamele de pe internet nu sunt niciodată „la vedere”, însemnând vizibile pe monitoare timp de o secundă sau mai mult, scrie Quartz.
Compania de măsurători online a raportat pentru 2013 că 46% din reclamele online nu sunt văzute niciodată.
Reclamele online reprezintă circa 20% din domeniul publicității și peste 90% din veniturile unor giganți ai internetului ca Google și Facebook.
Spider.io, companie anti-fraudă achiziționată de Google în luna februarie, a arătat că o mare parte din reclame sunt vizibile doar de roboți.
O rețea de circa 120.000 de computere virusate vizualizau anunțurile de miliarde de ori, mărind factura pentru advertiserie, fără a fi vizualizate și de oameni.
Industria publicității este, astfel, zguduită de dezvăluirea Google. Acest lucru ar forța advertiserii să găsească noi modalități pentru a măsura eficiența reclamelor lor.
Google a introdus în luna iulie Active View, care măsoară doar reclamele văzute.