Ieri, B1 TV a fost lider pe piața televiziunilor de știri cu emisiunile „Butonul de panică” și „România, acum”, surclasând producțiile realizate de Antena 3, Realitatea TV și România TV.
Pe segmentul de populație din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea moderată de Cătălin Prisacariu, „Butonul de panică”, difuzată în intervalul 17:00 – 18:00, a realizat un share mediu de 4.0%, Antena 3 avea 3.5%, România TV 1.8%, iar Realitatea TV – 1.7%.
Și „România, acum” (16:00 – 17:00), cu Irina Petraru, a avut ieri o medie de share superioară posturilor concurente, potrivit datelor de audiență furnizate de Kantar Media. Pe targetul 18 – 49, B1 TV a întrecut, cu un share de 4.2%, Antena 3 (3.3% medie de share), România TV (3.0%) şi Realitatea TV (1.8%). B1 TV a adunat în fața televizoarelor, pe tot parcursul emisiunii Irinei Petraru, în medie cu 10.000 de privitori pe minut mai mult decât postul din Băneasa (42.000 de telespectatori B1 TV, față de 32.000 Antena 3).
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL