Compania Capricorn din Germania a achiziționat Nurburing, supranumit ”Iadul Verde”, cu suma de 100 milioane euro. Aici peste 200 de persoane și-au pierdut viața, potrivit GTSpirit.
Circuitul are 21 kilometri lungime, din care cinci kilometri sunt folosiți în cursa de Formula 1.
În anul 2007, Nurburgring a reintrat în calendarul Formula 1 și alternează cu Hockenheim de la un an la altul.
Construit în 1927 și cu 30 de curse F1 desfășurate, circuitul are o istorie sângeroasă, motiv pentru care a tot ieșit și reintrat în competiția F1.
Potrivit statisticilor, între trei și 12 persoane mor în fiecare an pe acest circuit.
De când a fost dat la liber (oricine poate să intre cu mașina și să se cronometreze dacă plătește o taxă de 30 euro), necrologgul a crescut brusc.
De câteva ori pe an, îngrijitorii închid pentru renovări din cauza accidentelor.
Capricorn este din Dusseldorf și are mai multe domenii de activitate, printre care și producția de piese pentru mașini.
Circuitul se afla la vânzare de doi ani pentru că ar aduce mari pierderi statului german.
Astfel, cumpărătorii s-au angajat să investească 25 milioane euro pentru diverse dezvoltări în zona de circuit, precum și în zonele conexe.