Compania Beiersdorf, care deține brandul de cosmetice și produse de îngrijire corporală Nivea, a fost amendată cu 900.000 de dolari pentru o reclamă la produsul My Silhouette, care sugera că o loțiune de corp ajută la pierderea în greutate, informează Daily Mail.
Potrivit Comisiei Federale de Comerț, reclama TV în cauză promovează loțiunea de corp Nivea, sugerând că acest produs duce la tonifierea abdomenului și la pierderea câtorva centimetri din talie.
Instituția a decis interzicerea reclamei, întrucât aceasta sugerează că “orice produs aplicat pe piele duce la pierderea subtanțială în greutate”.
Pentru a proteja consumatorii de publicitatea exagerată, autoritatea a impus firmei Beiersdorf să elimine sugestiile referitoare la potențialele efecte de “reducere a greutății corporale” pe care produsul le-ar putea avea.
Totodată, organizația a acuzat compania Beiersdorf că ar fi cumpărat rezultate căutărilor Google astfel încât atunci când consumatorii caută sintagme precum “grăsime abdominală” sau “talie subțire” să găsească reclame la produsele Nivea.