New York Times: Dacia, un automobil mai atrăgător decât BMW, Mercedes Benz sau Bentley

New York Times: Dacia, un automobil mai atrăgător decât BMW, Mercedes Benz sau Bentley

Dacia este mașina potrivită la momentul potrivit în Europa zilelor noastre, fiind mai atrăgătoare decât un BMW, Mercedes Benz sau Bentley, scriu jurnaliștii de la New York Times.

Potrivit ultimelor informații de la ACEA, vânzările de autoturisme marca Dacia au înregistrat cea mai mare creștere în Europa, cu 31,1% în luna noiembrie, mult peste Mazda și Jaguar, de pe poziția secundă, cu o creștere de 15,6%. De asemenea, în primele 11 luni vânzările Dacia au depășit 260.000 de unități, înregistrând o creștere de 21,1%, ceea ce o clasează pe primul loc în Europa.

”Dacia poate fi considerată îngrozitoare de către o persoană care conduce Mercedes sau BMW, dar este o mașină de nădejde pentru cei care vor să se deplaseze între punctul A și punctul B: „este o tehnologie simplă, de încredere și, pe deasupra, ai și o garanție de trei ani”. „Este tot ceea ceea ce-ți trebuie”, explică Jens Schattner, analist Macquarie, citat de NYT.

Succesul Dacia reflectă tendințele din domeniu: în timp ce extremele merg bine, autovehiculele din categoria de mijloc stagnează, mai scrie sursa citată. Arnaud Deboeuf, responsabilul pentru Programul Entry al grupului Renault (programul în cadrul căruia sunt dezvoltate autovehiculele Dacia), recunoaște că este vorba despre avantajul oferit de criză, dar spune că a mai apărut un element care a contribuit la succesul Dacia: „A avut loc o schimbare de atitudine în rândul consumatorilor europeni; acum, oamenii nu mai vor să cheltuiască mult pe o mașină”, a explicat Arnaud Deboeuf, citat de NYT.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`