Oreo a lansat pe piața din Statele Unite sotimentul Oreo dublu, care se presupune că ar conține de două ori mai multă cremă. Teoria a fost deconspirată de elevii unui liceu de jurnaliștii de la Business Insider.
În momentul în care a anunțat că va scoate pe piață noul sortiment care conține de două ori mai multă cremă, elevii unui liceu au început să facă mai multe calcule pentru a afla câtă cremă are, de fapt acest sortiment.
În urma cercetărilor, ei au descoperit că, de fapt, crema dublă e doar de 1,86 mai multă față de un biscuite obișnuit.
Rezultatul a devenit viral pe internet, lucru care i-a făcut pe cei de la Oreo să se sesizeze.
”Noi punem de două ori mai multă cremă”, au afirmat reprezentanții companiei în încercarea de a-și apăra campania.
Nu după mult timp, jurnaliștii de la Business Insider au început să facă și ei calcule. Lor le-a reieșit un raport de 1,91, ceea ce înseamnă puțin mai mult față de rezultatelor elevilor și un pic mai puțin față de ceea ce Oreo a promovat.