Scandalul „celor 11 inch” a pornit de la un australian care a postat pe internet o fotografie cu un sandviș vândut la Subway şi care măsoară doar 11 inch, adică mai puţin cu un inch decât susţine oficial Subway că ar măsura sandivișurile sale.
În urma unei investigații a reieșit faptul că 4 din 7 sandvișuri care apar în meniu de 30 de centimetri au o lungime mai mică decât cea oficială.
Astfel, un client s-a decis să dea în judecată compania pentru publicitate frauduloasă, înșelătoare și necorespunzătoare.
Nguyen Buren cere Subway despăgubiri de 5 milioane de dolari, scrie Chicago Tribune.
În replică, Subway a anunţat că lungimea sandvișurilor sale poate varia, şi asta pentru că nici pâinea, care este coaptă în locațiile sale, nu întrunește specificațiile materiale ale lanțului de restaurante.
Compania a ţinut să explice că şi-au dublat eforturile pentru a asigura consistenţa şi corectitudinea dimensiunii fiecărui sandviș comercializat, indiferent de locaţia sa.