Cântăreața Beyonce Knowles a semnat un contract de 50 de milioane de dolari cu Pepsi, contract prin care se angajează să fie imaginea companiei.
Beyonce nu doar va promova compania și campaniile acesteia, ci va fi, în premieră, chipul care va apărea și pe produsele Pepsi. Astfel, pe piață vor apărea nu doar doze de Pepsi cu fața celebrei cântărețe, dar și căni și alte materiale promo, scrie New York Times.
În plus, Beyonce va apărea și într-un nou spot TV pentru Pepsi, brand cu care colaborează din 2002. Printre vedetele care au mai fost, pe rând, imaginea Pepsi, se numără Britney Spears, Pink, Jennifer Lopez și David Beckham.
Campania va începe anul viitor, în februarie, când Beyonce va apărea în pauza de la Super Bowl, evenimentul fiind urmărit de peste 500 de milioane de persoane. Pepsi va sponsoriza şi următorul concert al artistei.
Potrivit contractului, Pepsi va investi milioane de dolari în proiecte susţinute de cântăreaţă, care nu au legătură cu băuturile Pepsi.
„Pepsi îmbrăţişează creativitatea şi înţelege că artiştii evoluează”, a spus Beyonce. Alături de soțul său, Jay-Z, cei doi formează cel mai bine plătit cuplu de vedete din lume.
În 2012, Beyonce a câștigat 40 de milioane de dolari, iar soțul ei – 38 de milioane.