Peugeot Onyx a fost prezentat oficial la Salonul Auto Paris 2012, dar spectaculosul concept al francezilor nu va ajunge să fie produs în serie. Mașina dispune de un motor montat central cu tracțiune pe roțile din spate și un aspect minimalist.
Interesant este că a fost produs din materiale brute neprocesate și cea mai mare parte a tehnologiei montate pe mașină provine de la prototipul Le Mans. Portierele și aripile sunt fabricate din cupru, iar pentru restul panourilor exterioare s-a folosit fibra de carbon, potrivit Worldcarfans.com. Plafonul și geamurile sunt dintr-un material acrilic ușor, toate acestea având scopul de a face din Onyx o mașină foarte ușoară. Prin urmare, conceptul Peugeot cântărește doar 1100 kilograme și are următoarele dimensiuni: 4650mm lungime, 2200mm lățime și 1130mm înălțime.
Puterea supercar-ului provine de la un motor hybrid HDI FAP V8 de 3.7 litri care generează 600 CP / 447 kW. Acesta este conectat la o transmisie secvențială cu șase rapoarte. Onyx dispune și de o tehnologie de recuperare a energiei care transmite energia generată la frânare către acumulatorii lithiu-ion oferind astfel un plus de putere de 80 de cai / 60 kW.