Soluțiile FinTech fac produsele financiare mai accesibile pentru solicitanți

Soluțiile FinTech fac produsele financiare mai accesibile pentru solicitanți

Nu mai este un secret faptul că pandemia a scos la iveală anumite necesități care acum câțiva ani erau simple aspecte de confort. Astfel, dacă în urmă cu 2 ani, evitarea cozilor și a aglomerației ori eliminarea timpului petrecut pentru deplasarea la sediul anumitor instituții financiare bancare sau nebancare reprezentau doar un plus de confort, acum ele au ajuns elemente de siguranță de care fiecare companie care lucrează în mod direct cu clienții săi trebuie să țină cont.

Un pas mare în acest sens l-a făcut Credius, unul dintre cele mai mari IFN-uri din țară, care a făcut o prioritate din siguranța și confortul clienților săi. Astfel, aceștia nu mai sunt nevoiți să meargă până la unul dintre birourile companiei pentru a solicita credite de nevoi personale, deoarece Credius a investit în FinTech și a dezvoltat o tehnologie prin care toate aceste sarcini pot fi rezolvate în cel mult 5 minute.

Despre acest subiect a vorbit Andrei Buzgan, CEO-ul Credius care a explicat ce înseamnă acest lucru pentru compania sa.

Lider în inovații pe piață financiară

La ora actuală, Credius ocupă primul loc în ceea ce privește inovațiile de pe piața financiară “implementând produse și tehnologii noi”. Conform a ceea ce spune Andrei Buzgan, “creditele de consum tradiționale oferite de bănci, în versiunea Credius, au devenit mai simple, mai rapide și mai comode pentru client, fără să afecteze politica de prudență ori sustenabilitatea companiei. De exemplu, când Credius a lansat primul credit online în 2017, în motorul de căutare Google România nu apărea acesta sintagmă >. Acum, aproape fiecare bancă sau IFN promovează activ creditarea online în oferta sa”.

Nevoile consumatorului modern în viziunea Credius

Andrei Buzgan a vorbit și despre ce nevoi are consumatorul modern. Astfel, acesta a descris consumatorul actual ca fiind unul care se bazează pe obținerea rapidă și confortabilă a produselor și serviciilor.

În plus, a menționat că loialitatea acestuia nu mai are legătură cu un anumit brand, ci experiența proprie este cea care îl determină să rămână alături de o instituție financiară sau să aleagă alta.

„Credius întotdeauna s-a bazat pe optimizarea procesului de creditare, pe căutarea tehnologiilor inteligente care contribuie la simplificarea și reducerea timpului pentru client” a mai spus Andrei Buzgan.

Serviciile financiare și pandemia

CEO-ul susține că toate domeniile de activitate au fost nevoite să se adapteze contextului pandemic, eliminând necesitățile de deplasare sau contact fizic ale clienților. În opinia sa, cei care caută produse financiare au fost nevoiți să caute soluții mai moderne prin care să le obțină, acestea având la bază eliminarea cozilor care se formau deseori la bănci.

În același timp, menționează că Credius „a trecut prin această tranziție relativ ușor, pentru că de la început ne-am bazat pe tehnologii avansate”.

Influența tehnologiilor asupra produselor financiare

Andrei Buzgan a vorbit și despre viitorul serviciilor financiare și cum vor fi acestea influențate de tehnologie. Spune că „printre trendurile tehnologice care vor fi utilizate în domeniul serviciilor financiare în viitor se numără tehnologiile de interfață vocală”. Oferă ca exemplu tehnologiile Siri sau Alexa și se așteaptă ca astfel de metode să fie utilizate și pentru obținerea de servicii financiare.

Inovațiile Credius

Despre inovațiile pe care le aduce compania sa pentru clienți, Andrei Buzgan a zis: „Toată interacțiunea clientului cu compania este digitalizată în proporție de 100%. Clientul parcurge întregul proces, fără interacțiune umană și obține creditul în maxim 5 minute, fără interviu telefonic ori drumuri la birourile noastre. Tehnologia îi permite să acceseze acest serviciul 24/7, din orice locație, având la dispoziție doar un smartphone sau un PC conectat la internet”.

Astfel, efortul este redus la un nivel minim, iar clientul nu trebuie decât să introducă datele de contact și să încarce o poză cu cartea de identitate. După aceea, sistemul pre-completează câmpurile necesare și analizează singur datele furnizate. Toate acestea reduc timpul pe care clientul îl petrecea înainte pentru a obține astfel de servicii și îi oferă condiții de maximă siguranță.

În final, CEO-ul și-a exprimat opinia asupra viitorului domeniului FinTech în industria financiară, susținând că „în următorii ani dezvoltarea pieței serviciilor financiare va fi determinată de dezvoltarea tehnologiilor”.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`