Volkswagen Golf VII – primele detalii oficiale și imagini cu cel mai popular hatchback din lume (VIDEO)

Foto: Worldcarfans.com

Lansarea noului Volkswagen Golf, cel mai popular hatchback din lume, se apropie cu pași repezi. A șaptea generație a mașinii va fi dezvăluită pe 4 septembrie iar acum au apărut și informații oficiale și chiar un teaser video de prezentare. Astfel, producătorul german a reușit să-i reducă greutatea cu 100 de kilograme față de Golf VI, prin utilizarea unui oțel mai rezistent, minimizând astfel conținutul din metal, ceea ce se va traduce printr-o economie de 23% la capitolul consum de combustibil și de 13,9% în privința emisiilor CO2.

Aceste materiale alături de noile procedee de construcție sunt parte din sistemul de producție modular al grupului VW, care va fi utilizat la peste 40 de modele de dimensiuni medii, adică la 3,5 milioane de vehicule, potrivit Worldcarfans.com, care citează o declarație oficială a Volkswagen.

Volkswagen Golf VII – teaser video

Embed: " onclick="document.getElementById('embed_text_22877').select();" id="embed_text_22877" />

Cu toate că va fi mai ușor decât actualul Golf VI, noul model va fi cu 56 de milimetri mai lung, 13 mm mai lat și cu 28 mm mai jos. Dimensiunile sale vor fi: 4255 mm lungime, 1799 mm lățime și 1452 mm înălțime. În plus, ampatamentul va fi cu 59 mm mai lung. Rezultatul va fi un spațiu mai mare pentru pasageri. De asemenea, hatchback-ul va avea un portbagaj de 380 de litri, mai mare cu 30 de litri față de actuala generație, iar suprafața podelei din această zonă va fi cu 228 mm mai mare, ajungând la 1.272 mm.

,
Imagini spion de la teste / Foto: Worldcarfans.com

Consola centrală va crește de asemenea în dimensiuni, având în vedere că Golf VII va dispune de o frână de mână electronică, mulțumită căreia va fi eliberat o mare parte din spațiul din această zonă.
VW a precizat și că în cazul echipării standard, noul Golf va fi mai ușor cu 12 kg, ajungând la un total de 1050 kg.

Oficialii VW au confirmat și că Golf VII va dispune de un sistem de direcție progresivă cu diverse nivele de asistență și cinci moduri de condus: Eco, Sport, Normal, Individual și Comfort.


Reprezentare grafică: Cum ar putea arăta noul Golf

În privința motorizărilor, până acum se știe doar că va fi oferit un propulsor turbo pe benzină, de 1,4 litri, cu patru cilindri, injecție directă și tehnologie de dezactivare a cilindrilor. Acest motor dezvoltă 138 CP / 103 kW și va fi cuplat la cea mai nouă transmisie cu șapte rapoarte a producătorului german, rezultând astfel un consum de combustibil de 4.8 litri/100 km și emisii CO2 de 112 g/km.

Spre finalul lunii septembrie Volkswagen va oferi, la Salonul Auto de la Paris, și primele detalii ale versiunii Golf VII GTI, despre care se spune că va primi un propulsor turbo de 2.o litri de la Audi, cu 4 cilindri injecție directă și o putere de 222 cai / 165 kW.  

Urmăriți B1TV.ro și pe
`