Clienții CEC Bank se confruntă, miercuri după-amiază că probleme legate de funcționarea cardurilor. Potrivit unui anunț al reprezentanților băncii, se lucrează la remedierea acestor disfuncționalități. Pe de altă parte, tranzacțiile online funcționează normal.
”Stimati clienți, vă informăm că în prezent întâmpinăm sincope în funcționarea cardurilor atât la nivelul rețelei de ATM-uri, cât și la comercianți. În acest moment se lucrează cu prioritate pentru remedierea acestor probleme în cel mai scurt timp posibil.
Tranzacțiile pe platformele de internet și mobile banking funcționează în parametri normali, iar clienții care vor să-și retragă bani din cont o pot face direct de la ghișeul băncii, din orice unitate, cu zero comision de retragere. Ne cerem scuze pentru această situație!”, au transmis reprezentanții CEC Bank.
În aceste condiții, miercuri, programul unităților CEC Bank a fost prelungit până la ora 17.30. De asemenea, clienții vor înștiințați imediat ce problemele vor fi rezolvate.
În ultimele zile din 2020 și primele zile ale anului 2021, băncile vor funcționa după un program special.
Astfel, pe 31 decembrie, unitățile CEC Bank vor avea program redus, până la orele 13:00 – în cazul agențiilor simple, respectiv până la ora 14:00, în cazul sucursalelor mari din orașele reședință de județ.
Pe 1 ianuarie, unitățile vor fi închise.
În această perioadă, însă, platformele de Internet Banking și de Mobile Banking, precum și ATM-urile și aparatele multifuncționale pentru plăți vor funcționa în permanență.