Black Friday 2020 la eMag. Ce reduceri la mașini oferă eMag de Vinerea Neagră

Black Friday 2020 la eMag. Ce reduceri la mașini oferă eMag de Vinerea Neagră
Foto: pixabay.com

Printre produsele vândute anul acesta de Black Friday se află şi automobile, asta după ce anul trecut eMag a vândut un BMW i8 de 362 CP în primul minut.

Reduceri de 40.000 de euro la autoturisme de Black Friday

Maşina fost vândută cu preţul de 140.000 de euro, redusă de la 186.000 de euro. Prin urmare mai bine de 40.000 de euro a reprezentat reducerea la achiziționarea acestui model de Black Friday.

Tot anul trecut, în primele 15 minute s-au vândut 8 maşini de lux printre care şi un Ford Mustang Coupe de 450 CP. Acesta a costat peste 45.000 de euro, redus de la peste 50.000 de euro.

Și anul acesta, cu ocazia reducerilor de Black Friday, există oferte speciale la mașini și accesorii auto, dar și la trotinete, biciclete și motociclete electrice. Cele mai consistente scăderi de prețuri le găsiți pe cele mai mari site-uri de comert online din România: Autovit și eMag.

Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc în 13 noiembrie la eMAG, cel mai mare retailer online din România. De regulă, data stabilită de eMAG este adoptată și de restul comercianților de la noi. Anul acesta va fi cea de-a zecea ediție a “festivalului” de reduceri.

Astfel că, începând cu 13 noiembrie te poți pregăti , pentru a-ți lua ce-ți lipsește prin casă sau doar să profiți de reducerile mari la telefoane, accesorii și nu numai. Când vorbim de reduceri la eMAG, includem parfumurile, încălțămintea, accesoriile, electrocasnicele și electricele.

Ce spun organizatorii

Organizatorii Black Friday au transmis marți, 13 octombrie, prin intermediul unui comunicat de presă, faptul că cel mai important eveniment anual de shopping, va avea loc anul acesta la data de 13 noiembrie, iar ediția din acest an se anunță mai specială ca niciodată, întrucât din cauza contextului epidemiologic, vânzările online reprezintă alternativa preferată de tot mai mulți consumatori.

,,Vorbim despre o perioadă atipică, care a redefinit segmentul de e-commerce. În ultimele luni, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, o mare parte dintre vânzările offline s-au mutat în online. Anticipăm că acest trend se va resimți și în ceea ce privește cel mai mare eveniment anual de shopping, când clienții vor beneficia în plus de discount-uri considerabile la sute de mii de produse”, declară Diana Șendrea, reprezentantblackfriday.ro.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`