Gigantul american McDonald’s va testa interesul consumatorilor pentru un cheeseburger fără carne, produs care va fi disponibil temporar în Canada, în încercarea sa de a se înscrie tendinţelor vegane tot mai prezente în ofertele restaurantelor de tip fast-food, potrivit Agerpres.
RĂMAS BUN, VALENTINA PELINEL! CRISTI BORCEA A LUAT DECIZIA RADICALĂ LA PUȘCĂRIE!NU A MAI SUPORTAT DUREREA
Persoanele interesante vor putea comanda, începând cu 30 septembrie, timp de 12 săptămâni, ”PLT” (plantă-salată-roşie) în 28 de restaurante din provincia Ontario.
Lanţul american de restaurante testase deja terenul odată cu introducerea în meniurile din Germania a unui burger vegetarian realizat în colaborare cu Nestle.De data aceasta, start-up-ul vegan foarte la modă Beyond Meat este acela care a creat un substitut special de carne tocată pentru McDonald’s.
PROFEȚIE APOCALIPTICĂ! MARIA GHEORGHIU A ANUNȚA URGIA! VA LOVI CURÂND ROMÂNIA!
„Acest test ne permite să aflăm mai multe despre implicaţiile la scară reală a comercializării PLT, inclusiv în ceea ce priveşte cererea consumatorilor şi impactul asupra funcţionării restaurantelor”, a subliniat Ann Wahlgren, coordonatoarea strategiei meniurilor McDonald’s la nivel mondial, într-un comunicat.
McDonald’s se înscrie astfel, cu o întârziere de câteva luni, în tendinţele impuse de cei mai importanţi concurenţi ai săi.Burger King a a fost primul mare lanţ de restaurante fast-food care s-a lansat pe această nişă propunând, din aprilie, o versiune fără carne, dar cu gust similar, a produsului său emblematic ”Whopper”.Câteva luni mai târziu, KFC a început să comercializeze, în colaborare cu Beyond Meat, aripioare şi crochete ”de pui” pe bază de proteine vegetale.
CUTREMUR MONDEN! IULIA VÂNTUR, ÎN STARE GRAVĂ! SALMAN KHAN A FĂCUT ANUNȚUL ÎN LACRIMI (GALERIE FOTO)
Alternativele produselor din carne nu sunt o noutate, însă datorită unor tehnici inovatoare, start-up-uri precum Impossible Burger şi Beyond Meat au dinamizat piaţa oferind produse care se apropie tot mai mult de gustul, textura şi suculenţa cărnii.
Mai mulţi giganţi din industria agroalimentară s-au înscris în această nişă, precum grupul elveţian Nestle, care, după lansarea ”Incredible Burger” în Europa, va propune, de la 1 octombrie în supermarketurile din Statele Unite, un nou produs vegetarian, denumit ”Awesome Burger”