Te muți în curând? Iată 3 sfaturi de care să ții cont pentru a face totul organizat și eficient!

Te muți în curând? Iată 3 sfaturi de care să ții cont pentru a face totul organizat și eficient!

Trebuie să te muți în câteva săptămâni și încă nu știi exact cum vei organiza tot procesul? Poți face totul mult mai simplu dacă ții cont de câteva sfaturi extrem de importante. Chiar și dacă apelezi la o firma mutare mobila lucrurile pot fi complicate pentru cel care se mută, așa că îți recomandăm să fii cât se poate de organizat și să ții cont de următoarele lucruri:

  1. Planifică totul din timp, mutatul nu e ceva ce se rezolvă într-o zi!

Chiar dacă ți se pare o treabă ușoară să pui totul în cutii, poți fi sigur că mutatul nu durează niciodată doar o zi. Ia-ți cel puțin 3 zile pentru a face treaba aceasta și încearcă, totuși, să ai un plan pregătit cu cel puțin o săptămână înainte. Altfel ziua mutării va fi un haos. Chiar și dacă apelezi la o firma de mutare mobila Bucuresti, lucrurile nu vor fi cu siguranță atât de ușor de rezolvat.

Începe prin a-ți face o listă unde să notezi care va fi timpul rezervat sortării articolelor nefolositoare (pe care vrei să le arunci). Apoi grupează-ți fiecare dintre obiecte pe cutii, astfel va fi mult mai ușor când va veni momentul să strângi totul.

  1. Alege o metodă de transport din timp – apelează la o firma mutare mobila

O firma mutare mobila Bucuresti te va ajuta să transporți totul în siguranță, chiar acolo unde ai nevoie. Însă nu uita că programările se fac din timp și că nu poți obține astfel de servicii de pe o zi pe altă. Ia în considerare acest aspect și discută cu un specialist în logistică dinainte. Astfel vei ști atât tu, cât și cei cu care vei colabora despe ce transport este vorba și cum să se pregătească.

Alegerea unei firme de mutare mobila Bucuresti îți va garanta demontarea pieselor de mobilier, astfel tu vei fi scutit de această operațiune, protejarea acestora atât în timpul manipulării, cât și al transportului, prin materiale speciale de protecție, transportul propriu-zis, asamblarea mobilierului în locul dorit, dar și reciclarea materialelor folosite pentru protecție, pentru asigurarea unui proces sustenabil. Avantajele sunt uriașe, trebuie doar să te organizezi din timp!

  1. Împachetează totul extrem de bine

Dacă știi deja ce vei face cu obiectele de mobilier grele și mari, pentru că vei apela la o firma mutare mobila, nu îți rămâne decât să aranjezi totul în ceea ce privește obiectele mici și obiectele de valoare. Sfatul nostru este să îți procuri din timp cutii potrivite pentru tot ce ai de mutat și să le etichetezi, astfel depozitarea pe timpul transportului și despachetarea se vor face mult mai ușor. În plus, ai grijă să asiguri toate lichidele și obiectele care se pot sparge. Nu știi niciodată când o sticlă de parfum se poate sparge sau un gel de duș îți poate face despachetarea un calvar.

În plus, pune obiectele de curățare la îndemână, oricât de curat ar fi în noua ta casă, sigur vei avea nevoie să cureți după ce pui totul pe poziții, iar drumul până la magazin sau cotrobăitul prin cutii nu vor fi chiar o plăcere.

Și nu uita să asiguri foarte bine obiectele care se pot sparge, o alternativă extrem de bună a foliei cu bule este hârtia de ziar/de revistă. Procură câteva astfel de materiale înainte de zilele dedicate mutării, îți vor ușura munca!

După ce ai elaborat un plan extrem de bine pus la punct, e timpul să începi procesul de mutare și să pui totul în cutii după planul stabilit. Totul va fi ușor dacă te vei pregăti din timp, însă trebuie să fii întotdeauna gata pentru situații neprevăzute.

Spor la împachetat și succes cu despachetatul!

Urmăriți B1TV.ro și pe
`