B1 TV s-a clasat, aseară, peste concurenţii Realitatea TV şi România TV şi continuă astfel să îşi consolideze poziţia pe nişa televiziunilor de ştiri.
În intervalul de maximă audienţă, 19.00 – 24.00, pe targetul All Urban, B1 TV a înregistrat o cotă medie de piaţă de 2.0%, dublă decât România TV (0.9%) şi considerabil mai mare decât cea a postului Realitatea TV – 1.4%, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Toate emisiunile din intervalul orar menţionat au fost o opţiune importantă în rândul telespectatorilor din mediul urban.
«Aktualitatea B1» cu Andrei Bădin a obţinut o cotă medie de piaţă de 1.8%, Realitatea TV 0.9% şi România TV 0.5%.
«Sub semnul întrebării», producţia moderată de Robert Turcescu, a realizat o audienţă de 1.9%, Realitatea TV, o cotă de piaţă de 1.6% şi România TV, 0.6%. «Ultimul cuvânt» cu Nelu Barbu şi Ion Cristoiu a avut o medie de share de 1.7%, timp în care competitorii Realitatea TV şi România TV au fost la egalitate, cu o cotă de piaţă de 1.6%.
Ediţia de miercuri seară a emisiunii-pamflet “Lumea lui Banciu” a înregistrat, pe targetul All Urban, un share mediu de 3.0%, în timp ce Realitatea TV obţinea, pe acelaşi interval orar (23.00 – 23.54), o medie de doar 1.6% şi România TV, 1.3%.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL