Piaţa românească de ecommerce a produs o supriză plăcută: eMag a ajuns unicorn. Magazinul online lansat în urmă cu 17 ani de un grup de antreprenori locali şi care a devenit în prezent cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail online a atins o evaluare de 1 miliard de dolari.
„Confirmăm că potrivit analiştilor care urmăresc evoluţia Naspers, eMAG este un business cu o valoare de 1 miliard de dolari. Grupul Naspers este mulţumit de progresul înregistrat de Iulian (Stanciu, n.r.) şi de echipa eMAG în construcţia unui grup de ecommerce de top în regiune”, au declarat, pentru ZF, reprezentanţii grupului Naspers din Africa de Sud, care este din 2011 acţionarul majoritar al eMAG.
Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, consideră că retailerul ar putea ajunge chiar şi la o evaluare de 2 miliarde de dolari.
În prezent, eMAG desfăşoară operaţiuni şi în Ungaria, Bulgaria şi Polonia.