Gest revoltător al unei companii aeriene. Pasagerii au fost puși să facă chetă pentru a cumpăra piesa defectă din cauza căreia nu puteau decola

Gest revoltător al unei companii aeriene. Pasagerii au fost puși să facă chetă pentru a cumpăra piesa defectă din cauza căreia nu puteau decola

După o așteptare de zece ore pentru a decola, un angajat al companiei aeriene naționale poloneze LOT a cerut pasagerilor zborului Beijing-Varşovia să strângă bani pentru a cumpăra piesa care se stricase, și anume o pompă hidraulică.

Fiindcă se săturaseră să tot aștepte ca avionul să decoleze, patru dintre cei aflați la bord au acceptat să ofere bani, potrivit publicațieiOuest-France, citată deAgerpres.

„Într-un final, suma necesară a fost colectată, dar banii au fost returnaţi celor patru pasageri la sosirea avionului la Varşovia”, a declarat unul dintre călătorii pentru postul de televiziune polonez TVN24.

Drept recompensă, cei patru binevoitori au primit bilete gratuite, dar nu s-a menționat pentru câte zboruri.

Firma LOT a ținut să se distanțeze de acest comportament al angajatului său, pe care îl califică drept o „greşeala gravă”.

Totuși, angajatul cu pricina a ținut să evidențieze faptul că cele zece ore de așteptare ar fi fost mult mai multe dacă nu ar fi luat atitudine și nu ar fi cerut bani pasagerilor.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`