Omul de afaceri Jean Valvis a declarat, vineri, la emisiunea „La Taifas cu Ion Cristoiu” difuzată de B1 TV, că brand-ul pe care îl construiește în acest moment, respectiv AQUA Carpatica, cunoscută pentru conținutul nul de nitrați, ar putea reprezenta primul produs de lux românesc care să fie exportat în afară.
„România vinde bușteni, fier vechi sau mașini la preț mic. Cred că AQUA Carpatica va fi primul produs de lux pe care România va putea să-l exporte cu mândrie la Paris, Londra sau New York„, a spus Valvis.
Acesta a adăugat că partea interesantă a activității sale, construirea de brand-uri, este procesul de creativitate și relaționare cu consumatorul.
„Ce este interesant la ce fac este procesul de creativitate. De a crea ceva și de a stabili o relație cu consumatorul. Este extraordinar că capeți încrederea unui om. Dorna și LaDorna lapte erau brand-urile de top când le-am vândut. La AQUA Carpatica sunt extrem de motivat, eu cred că cu acest izvor putem construi primul produs exclusivist al României în străinătate„, a adăugat afaceristul.
Invitatul a explicat că a decis să vândă Dorna și LaDorna pentru a realiza o investiție mai mare în viitor, aceasta fiind AQUA Carpatica, în opinia sa, un izvor de apă minerală de o calitate excepțională la nivel global.
„Le-am vândut pentru că aveam ideea de a investi în viitor. Acum construiesc brand-ul de apă Carpatica, Dumnezeu mi-a pus în cale un izvor care este excepțional la nivel mondial. Este un izvor de apă natural carbogazoasă și cu zero nitrați„, a încheiat Jean Valvis.