Summify, un proiect românesc, a fost achiziționat de Twitter și închis după zece luni de la lansare

Summify, un proiect românesc, a fost achiziționat de Twitter și închis după zece luni de la lansare
Foto: theverge.com

Cristian Strat și Mircea Pașoi sunt doi antreprenori români din SUA care au creat Summify, un program de știri din rețele sociale care le trimite utilizatorilor mail-uri regulate cu cele mai importante nouătăți ale zilei.

Proiectul celor doi tineri a fost lansat pe piață în martie 2011 și s-a bucurat de un succes impresionant: a fost cumpărat de Twitter.

“Summify a fost cumpărat de Twitter! (…) Viziunea noastră pe termen lung la Summify a fost dintotdeauna să conectăm oamenii cu cele mai relevante știri pentru ei, în cea mai eficientă manieră posibilă. Cum sute de milioane de oameni se înscriu și folosesc Twitter, am realizat că este cea mai bună platformă pentru a executa viziunea noastră la un nivel cu adevărat global. Având în vedere că Twitter împărtășește această viziune, unirea celor două companii a venit ca ceva normal”, declarau pe site-ul lor Cristian Strat și Mircea Pașoi.

 Dar, după zece luni de la lansarea platformei, cei doi tineri au anunțat că Summify va fi înschis, asta pentru că mai multe opțiuni ale programului au fost suspendate și crearea de noi conturi a fost dezactivată, informează site-ul The Average.com.

“Vom păstra serviciul de transmitere a articolelor importante pe e-mail, dar la un moment dat vom închide actualul produs Summify”, se arată pe siteul antreprenorilor români.

TechCrunch sugerează că Twitter a achiziționat Summify în primul rând pentru a păstra talentul lui Pașoi și Strat, în contextul în care e puțin probabil ca aplicația să-și continue existența în forma actuală.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`