Începând cu 8 aprilie, cotidianul Gândul nu se va mai găsi la tarabe, ci doar pe Internet. Redactorul șef al publicației a anunțat, joi, că ziarul adoptă un nou model de business, prin care cititorii vor avea parte de o experienţă digitală completă: online, pe iPad şi pe mobil.
Noua versiune a site-ului gândul.info va fi lansată pe 8 aprilie, odată cu aplicaţia proprie pentru iPad.
„Prin adoptarea noului model de business, ziarul face tranziţia de la print la noile platforme de distribuţie a conţinutului. În mass-media din România, gândul este prototipul unui nou model de business exclusiv digital, în care conţinutul de calitate ajunge la cititori prin cele mai moderne platforme. Online, pe iPad şi pe mobil, cititorii vor avea acces la informaţiile exclusive cu care ziarul i-a obişnuit, la opiniile unora dintre cei mai apreciaţi editorialişti din presa românească, dar şi la infografice, fotografii şi video ce valorifică potenţialul de multimedia şi de interactivitate pe care îl oferă web-ul şi dispozitivele mobile”, susţine redactorul şef Claudiu Pândaru, într-un comunicat citat de Mediafax.
Cotidianul “Gândul” s-a lansat pe 4 mai 2005, sub numele iniţial de “Prezent”. Din echipa redacţională iniţială, condusă de Cristian Tudor Popescu, au făcut parte Mircea Dinescu, Adrian Ursu, Lelia Munteanu şi Bogdan Chirieac. În 2006, trustul MediaPro a preluat pachetul majoritar de acţiuni prin firma Publimedia.