Imposibil să nu fi primit oferte pe mobil, fie ele prin sms sau în convorbire directă. Operatorii sunt de regulă insistenți și pe alocuri de o persuasiune enervantă. Uneori merită să asculți explicațiile turuite în telefon, alte ori nu.
S-a întâmplat joi, 10 august, când posesoarea unui abonament Vodafone, A.S. din București, a fost sunată de un agent al companiei pentru a-i face o ofertă personalizată.
– Bună ziua, sunt XX de la Vodafone. Am observat că aveți 250 de minute internaționale pentru mobil pe care nu le folosiți și am vrea să vă facem o altă ofertă…
Ce-a urmat e antologic:
Ne-am gândit să vă oferim 300 de minute internaționale pentru mobil!
!! Perplexitate.
Râsu'plânsu'.
Marketing de Radio Erevan.
Care o fi logica unei oferte de tipul dacă nu mănânci o pâine, îți oferim o pâine și jumătate?
Voi ce oferte memorabile ați primit? Ce țepe v-ați luat?Așteptăm poveștile pe pagina noastră de Facebook.