Angajații TAROM obișnuiau să opereze rezervări de bilete pentru cunoscuți la tarife mai mici decât cele oficiale, aducând astfel prejudicii societății, arată o anchetă a conducerii companiei. În urma neregulilor descoperite, un angajat și-a prezentat demisia și s-a decis reorganizarea Direcției Comerciale a TAROM, informează profit.ro.
Conducerea companiei aeriene a analizat o serie de rezervări efectuate în cursul lunilor septembrie și octombrie de către personalul Biroului Yield Management, Serviciul Revenue Management, Direcția Comercială.
Responabilitatea acestui birou este de a se asigura că fiecare aeronavă are numărul maxim de pasageri asigurat, la cele mai bune tarife pentru companie, în vederea optimizării profitului. În urma anchetei s-a constata că angajații săi efectuau rezervări în timpul programului de lucru, la solicitarea unor clienți externi, deși acest lucru nu le intra în atribuții. Mai mult, ei modificau clasele de rezervare pentru a le oferi pasagerilor respectivi tarife inferioare celor oficiale.
Șeful Serviciului Revenue Management, în a cărui coordonare se află Biroul Yield Management, era la curent cu aceste practici.
Unul dintre salariații Biroului a recunoscut că a greșit și și-a dat demisia.
Conducerea TAROM a transmis că în ultima perioadă a luat măsuri în vederea reorganizării Direcției Comerciale.