Cum a rămas o femeie fără 700 de lire și fără produsul pentru care plătise. Ce a primit în locul laptopului comandat

Cum a rămas o femeie fără 700 de lire și fără produsul pentru care plătise. Ce a primit în locul laptopului comandat
Sursa foto: Pixabay

Bucuria pe care a simțit-o o englezoaică în momentul în care i-a ajuns noul laptop s-a risipit rapid, după ce a văzut ce a primit cu adevărat. În locul laptopului de 700 de lire pe care îl comandase de la un comerciant online, femeie a primit trei plăcinte mucegăite.

Gemma Worley, 39 de ani, a crezut că a făcut o afacere bună când a decis să își cumpere un laptop de la un comerciant online. Entuziasmul ei s-a risipit însă, când a văzut că în cutia pe care o primise se aflau cablul de încărcare, accesoriile, chiar și broșura de instrucțiuni, tot, mai puțin laptopul. În locul în care trebuia să fie noul ei device, stăteau trei plăcinte mucegăite, potrivit Daily Mail.

În ciuda faptului că a raportat imediat incidentul la serviciile pentru clienți, femeia a zis că așteaptă să afle dacă va primi o rambursare sau un alt laptop ca cel pe care îl cumpărase. Procesul ar putea dura până la 14 zile.

Victima unei escrocherii

Circumstanțele sugerează că Gemma ar fi putut fi victima unei înșelătorii ce poartă numele de „fraudă cu rambursare sau returnare”. În aceste situații, escrocul va cumpăra un articol, îl va scoate din cutie și  îl va înlocui cu articole de o valoare mai mică, dar care au o greutate similară. Apoi va încerca să returneze articolul și să solicite o rambursare.

Există șansa ca pachetul returnat să fie trimis în mod eronat unui client adevărat, cu articolele de o valoare mai mică încă în interior.

„Când am deschis-o, am avut o senzație cu adevărat ciudată. Cablul de încărcare era acolo și accesoriile erau acolo, inclusiv instrucțiunile. Dar în spațiul în care ar fi trebuit să fie laptopul era o cutie de plăcinte”, a povestit Gemma Worley.

Angajații companiei nu i-au oferit nicio soluție

Confuză de ceea ce descoperise, ea a spus că a contactat serviciile pentru clienți aproape imediat după deschiderea cutiei, dar susține că nu i s-a dat un interval de timp clar pentru cât timp ar putea dura rezolvarea situației.

„La sfârșitul zilei, 700 de lire sterline reprezintă o mulțime de bani doar pentru a-i auzi spunând: „Am lansat o investigație”, a spus femeia, referitor la comportamentul persoanelor responsabile de relațiile cu clienții.

„Am rămas fără 700 de lire sterline, nu am laptop și nici nu știu care va fi soluție”, a mai adăugat aceasta, mărturisind că i s-a făcut „rău” la gândul că a fost victima escrocilor.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`