American Airlines introduce o nouă măsură care vizează călătorii nerăbdători și care ar urma să descurajeze acest comportant.
Compania aeriană a introdus un sistem sonor care emite două sunete puternice de fiecare dată când un pasager încearcă să se îmbarce înainte de a-i sosi rândul. Mecanismul a fost deja testat în aeroporturile din Washington, Albuquerque și Tucson, iar acum s-a implementat în peste 100 de aeroporturi din SUA, conform Ziare.com.
Scopul măsurii este de a-I face pe oameni să se comporte civilizat la îmbarcare și să respecte pasagerii care au plătit pentru prioritate.
American Airlines nu este singura companie aeriană care încearcă să descurajeze comportamentul necivilizat de la îmbarcare. Și United Airlines folosește metode pentru a combate haosul, precum trimiterea mesajelor text care informează oamenii în momentul în care le-a venit rândul să se îmbarce. Aplicația are și o funcție de numărătoare inversă până când va începe procesul, ceea ce face ca pasagerii să fie mai liniștiți și asigură o mai bună organizare.