Cu ocazia Black Friday, românii și-au dat voie să își cheltuie economiile și să fie creativi. Așa se face că, printre căutările pe internet, au fost exprimate și câteva dorințe, ușor mai neobișnuite.
„Aspirator pentru leneși”, „cană care nu varsă nimic”, „robot de făcut like-uri pe Instagram”, „masă de lucru cu funcție anti-pisică” sau „bormașină anti-vecini” sunt obiectele pentru românii păreau că ar fi scos ceva bani din buzunar, conform unui top realizat de către agenția de marketing digital Limitless, citat de Libertatea.
720 de lei a fost suma medie a unei comenzi plasate în România de balck Friday. Valoarea este cu 9% mai mare decât în anul precedent.
Cel mai scump obiect comandat a fost un ceas în valoare de peste 50.000 de lei, pe când cea mai scumpă experiență cumpărată online de Black Friday a fost o vacanță exclusivistă în valoare de peste 11.000 de euro.
Cea mai mare sumă plătită pentru o comandă s-a ridicat la peste 133.000 de lei, iar o comandă a reușit să adune și 102 de produse diferite.
Cel mai mare retailer online din România a înregistrat un record de vânzări de Black Friday, însumând aproape 900 de milioane de lei din comenzile plasate.