Există 7 „semne de alarmă” care trebuie să pună orice turist pe gânduri atunci când se cazează într-un hotel.
Business Insider, citat de Adevărul, a întrebat angajații hotelurilor care sunt semnele de alarmă care trebuie observate la un hotel.
Parcările goale pot sugera că hotelul nu este o opțiune populară.
„Aleea sau parcarea vă va spune dacă hotelul este ocupat. Dacă nu vedeți parcarea plină sau vedeți mulți alți oameni care se cazează, este posibil ca acesta să nu fie locul potrivit de cazare”, a declarat JJ Jones, director general adjunct la Hilton Garden Inn Albuquerque Uptown.
Totodată, lipsa cărucioarelor de bagaje sau asistență indică o ospitalitate precară.
„Când intri în clădire, este un semnal de alarmă dacă nu există cărucioare de bagaje disponibile sau cineva care să te ajute cu bagajele dacă nu există cărucioare. În lumea ospitalității, primești oaspeții în casa ta și trebuie să îi tratezi ca pe o familie, ceea ce include să le duci bagajele în cameră dacă au nevoie de ajutor”, a mai precizat Jones.
Și becurile pot exemplifica o lipsă de detalii și de îngrijire dacă acestea sunt stinse în zonele comune.
„Un semnal de alarmă simplu, dar revelator, este atunci când becurile nu funcționează în zonele comune. Oricât de neînsemnat ar părea, cred că spune multe despre cât de bine este întreținut hotelul, bugetul său, managementul și atenția la detalii”, a menționat Santiago Leon, manager general la The Robey.
Santiago Leon a mai afirmat că lipsa de răspuns la solicitările anterioare sosirii este un semnal de alarmă major.
„Atunci când hotelurile nu răspund la nicio solicitare înainte de sosire, acest lucru stârnește imediat îngrijorare, determinând oaspeții să se îngrijoreze în legătură cu vizita lor, în loc să creeze entuziasm”, a declarat Leon.
Acumularea de praf și murdărie în intrări arată o lipsă generală de curățenie. Jones a spus pentru sursa citată că el caută întotdeauna o acumulare de murdărie și praf pe balustradele și mesele din intrările hotelurilor și îi îndeamnă pe oaspeți să facă la fel.
O problemă gravă de siguranță o reprezintă nesolicitarea unui act de identitate la sosire.
„Siguranța trebuie să fie o prioritate absolută pentru hoteluri”, a declarat Leon.
Jones a mai spus că este esențial să vă uitați bine la pat înainte de a vă urca pe el pentru a vă face o idee despre calitatea menajerei din hotel.
„Modul în care este făcut patul poate fi un mare semnal de alarmă. Dacă au făcut patul neglijent, cu perne cu aspect obosit și cearșafuri neînfășurate, acest lucru indică faptul că menajera nu a curățat camera cât de bine a putut”, a afirmat el.