Ștefan Floroaica și Sânziana Negru au ajuns în centrul atenției și aspru criticați de către internauți, după ce au aruncat la gunoi o plasă cu produse luate de la Lidl, produse luate ca să filmeze o campanie plătită. Cei doi au filmat clipul, apoi au pus mâncarea la gunoi, iar acest lucru a fost văzut de un alt influencer. Un tânăr, cunoscut pe TikTok, a povestit întreaga scenă, care s-a derulat chiar sub privirile lui, lăsându-i pe toți mască, atunci când a povestit și a pus chiar și o poză cu sacoșa aruncată la gunoi.
Ștefan Floroaica și-a cerut scuze public, după ce s-a aflat de gestul lor, însă Sânziana nu a dat nicio replică, deși mulți o așteptau, așa că oamenii de pe internet au pornit o avalanșă de critici la adresa lor.
Cunoscutul actor și iubita lui Sânziana, câștigătoarea de la America Express, au fost făcuți praf de către mii de internauți.
„Faptul că ați ajuns să vedeți mâncarea ca recuzita pentru content arată cât de delulu sunteți, cât de dislocați de realitatea publicului vostru”, a scris cineva, conform Cancan.
„Îți recomand cartea ‘Persuasiune’ să înveți să minți mai bine”, a fost alt comentariu.
„Sânziana, din respect față de Lidl trebuia să iasă cu scuze, nu tu! Păcat…”, a scris altcineva.
„Ați făcut o campanie pentru Lidl sugerând ca acele alimente pot fi utile/consumate în cadrul unui festival și în video spui faptul ca “nu te-ai gândit ca oamenii de-acolo ar avea nevoie de asemenea alimente””, a continuat altă persoană.
„Ai vorbit mult, nu ai zis nimic… De ce ai aruncat plasa totuși?”, a mai zis alt internaut.
„Băi, dar cum te-a aruncat pe tine sub roțile trenului, frumos cuplu”, a mai spus altcineva.
Alte comentarii în care au fost criticați cei doi au fost următoarele:
„Sa zici “ne câștigăm pâinea din asta” este atât de ironic. Sunteți niște paraziți ai societății. Nu aduceți absolut nicio valoare. Nu creați, nu construiți, doar vă puneți meclele narcisiste pe instagram și trăiți pentru like-uri”
„Dacă gustai, nu-ți plăcea, aruncai, poate credeam. Ai aruncat mâncare BUNĂ, SIGILATĂ, de care orice alt om normal s-ar fi bucurat. Atât”
„La voluntari și la staff nici nu v-ați gândit. Nu doar festivalierii au nevoie de mâncare, ci și persoanele care stau ore-n șir în picioare, în soare și în ploaie. Puteați da plasa cuiva din staff, cuiva de la curățenie, ar fi știut cineva cum și cui să distribuie”
„Ești delulu, scuze. Dar nu e vina ta, e vina social media și a brandurilor care vă dau bani DEGEABA. Ca dacă munceai, era altceva. Dacă erai obosit DE LA MUNCĂ, nu de la poze, îți trecea așa vag prin cap ca poate nu e OK să arunci la gunoi o pungă “cu recuzită”… auzi, pentru voi MÂNCAREA E RECUZITĂ. Las-o așa mai bine…”
„Ba nene, nici măcar ca „actor” nu ești credibil. Sunteți penibili amândoi. Zero asumare, 100% victimizează…PENIBILI!!”
„V-am văzut când ați făcut „cumpărăturile” la Lidl, pot confirma că acele produse au fost plimbate în plin soare după 8 seara maxim 30 de minute”
„Îmi pare rău, dar am văzut toată scena în realitate… poate la următoarea campanie înveți să minți mai bine”
Sânziana, aspru criticată după toate cele întâmplate.
„Să nu uiți să plângi la apologize video”, a comentat cineva.
„Săptămâna tomberoneză la Lidl”, a fost alt comentariu.
„1. Mașină gratis, 2. Cazare gratis, 3. Bilete la EC gratis, totul în viața ta este gratis sau primești bani în schimb și tot nerecunoscătoare ești. Alții strâng bani tot anul să meargă la EC și tu arunci produsele la gunoi direct. În capul tău probabil crezi că toți au venit pe moca la EC”, a scris altă persoană.
„Am făcut valori din nonvalori. Noi i-am făcut “mari”, tot noi avem puterea să le luăm faima înapoi. Cu banii luați din reclama cu Lidl ei mănâncă în restaurante de lux, să nu credeți ca îi donează către asociații care hrănesc copii flămânzi”, a comentat o altă persoană.
După scandalul provocat la Electric Castle, Lidl nu va mai colabora cu influenceriţa Sânziana Negru, potrivit paginademedia.